vineri, 5 aprilie 2013

Vacanta :)

   Teoretic, vacanta de primavara tocmaci a inceput...practic, s-a dat startul de luni. Saptamana Altfel a fost mult mai plictisitoare ca anul trecut. Dar cel putin ne-am pierdut doar 2 ore cu activitatile propuse, si dupa, acasa (mai bine zis afara). 
    Din pacate, vremea nu prea a tinut cu noi. Wtf, saptamana trecuta ninsori, saptamana asta ploi...mda :| Am scapat si de activitatea aia sportiva...si cu toate ca noi am terminat primii cursa, arbitrii ne-au depunctat atat de mult, ca am aterizat pe ultimul loc. Vorba mamei: " Ati iesit pe locul 5 din 3?" 
     Mi-e asa dor de fetele mele plecate sa infrunte nationalele la mate&fizica, incat o sa propun o mega-ieseala marti. (ar fi fost in weekend, dar cred ca sunt plecata, iar martea viitorare...sa spunem ca e o zi  oarecum speciala)
     Imi tot propusesem de ceva timp sa comentez o carte sau un film, si sunt sigura ca si asta voi face saptamana viitoare.


          
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu