marți, 9 aprilie 2013

Stuff

     Va salut de pe taramul lenii. Inca sunt in pijamale, si cum mai dureaza cam trei ore pana se intuneca, ce rost are sa ma mai schimb?! Astazi trebuia sa iesim si noi pe afara, dar din motive intemeiate, am amanat pe maine.
     Totusi, nu este o zi obisnuita (iar o dau in obsesiile mele) : Happy Birthday Gerard!!! Atat, nu mai comentez nimic, ca sa nu sperii pe nimeni...

     
     Story time:
     In urma cu trei ani si ceva, Mich (pe langa faptul ca era mai mica si inocenta), avea si un suflet mai mare...da' acum? Pai lumea m-a scarbit asa de tare ca...mda. Revenind, ne jucam  volei vreo trei fete in fata blocului, fileul fiind o bara metalica. (doamne, ce-l mai injuram pe vecinu' cand isi parca dacia sub bara!). La un moment dat, a trecut o tigancusa cu un sac plin cu...ma rog, ce cara ele deobicei, si ne-a rugat sa o primim si pe ea in echipa. Rasista din mine s-a gandit imediat ca tipa vrea sa ciordeasca mingea si sa fuga...dar nu s-a intamplat deloc asa. Dupa un sfert de ora, ea s-a hotarat sa plece, iar eu, vazand ca nici macar nu se milogeste sa-i dam vreun ban, m-am simtit cam vinovata pentru ca o judecasem. Asa ca m-am dus la magazinul din apropiere si i-am cumparat o nuga (13 mii nu saraceste pe nimeni). Zilele trecute, prin cartier, am observat ca cineva tot susotea pe la spatele meu, cand am auzit clar: " Uite, asta e fata care mi-a cumparat nuga! Stii ce buna a fost?"  M-am intors imediat si am vazut-o cum imi zambea. Dupa fucking 3 ani si jumatate? ...n-ai cum sa ramai indiferent.

     Nu mi s-a mai intamplat in vreo vacanta sa uit ce zis este...pana ieri. Oboseala, statul cu capul in nori visand la lucruri ce nu se vor intampla niciodata, etc, etc., si-au spus cuvantul. Am uitat...si era si cat pe ce sa imi pierd serialul de la 19:15. Pentru ca da, ma uit la un serial indian...fuck me, right?


     ~Stay beautiful, keep it ugly~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu