sâmbătă, 27 aprilie 2013

Chill

     Afara e cald...poate putin prea cald pentru gusturile mele, iar lumina e asa de luminoasa, ca-mi lacrimeaza ochiu'. Ce fac in situatia asta? Stau cocotata in mijlocu' patului pe toate pernele pe care le-am gasit. O inghetata nu ar fi rea, dar ma cam doare gatul, asa ca nu ma risc. 
     Am ajuns in acea perioada a anului in care elevii nu au chef de scoala...DAR AU AVUT VREODATA? Ideea e in felu' urmator...dupa un drum de 15 minute de mers nu foarte incet (pentru ca intarziati mai mari ca noi nu exista) prin toata caldura, cu ghiozdanul in spate, primele lucruri pe care le faci cand intrii in clasa sunt: 
  1. Te miri cum naiba ai ajuns inaintea profesorului.
  2. Arunci ghiozdanul la intamplare, sperand ca va nimeri banca ta.
  3. De-abia dupa ce ti-ai dat ghiozdanu' jos, simti cat de transpirat esti.
  4. Te enervezi.
  5. Open all the windows!
  6. Tipi la colegii care se plang ca e curent.
  7. Te duci spre locul tau.
  8. Arunci gunoaiele din jurul bancii tale la vecinu'. (in caz ca vecinu' n-a venit)
  9. Te uiti la scaun sa vezi daca nu ti l-a schimbat vreunu'.
  10. Bei trei sferturi din sticla cu apa.
  11. Cand incepe ora, nu mai esti bun de nimic.
  12. Pui capul pe banca si strigi...in soapta...DE CE EU?!
  13. Te rogi la toti sfintii sa nu te asculte si sa se termine ziua mai repede.

     Cat de epic e sa dai o lucrare, dupa ce un coleg te serveste cu bomboane si suc, si dupa ce a trecut un sfert din ora? SHIT! Mie mi-a cam cazut fata pe jos si a fost destul de nasol sa o pun la loc. Cat de epic e sa treaca un card de ani de la respectivul extemporal, fara ca profu' sa bata vreun apropo? HELL YEAH! Cat de epic e sa te trezesti cu teancul de lucrari pe catedra? WELL, I'M FUCKED!






     Nu pot spune ca ma bucur de faptul ca se apropie sfarsitul gimnaziului, din mai multe motive. Imi place sinceritatea din clasa noastra: la dirigentie, o colega striga in gura mare cum de-abia asteapta sa plece de-aici. 
     
     Idei pentru blog:
  • La design si grafica...Mich sucks. Asa ca nu cred ca blogul meu va arata mai original de atat. Poate doar prin forte misterioase voi face si eu modificari majore.
  • Vreau un 30 Days Challange. Dar e greu de ales si greu de respectat. Totusi, merita sa fie luat in considerare.
  • Ma apuc de comentat filme. Trebuie neaparat sa scriu despre Charlie St. Cloud si American Pie Reunion...si altele.
  • Vad ca cine face recenzii la carti, e apreciat...dar eu nu citesc de ma uita Dumnezeu cu cartea-n mana. Totusi, sper sa reusesc ceva in mini-vacanta asta.
     M-am apucat de un nou serial, care face furori printre pretenasele mele cele mai bune, si anume Supernatural. E oarecum enervant cum mi-am facut obiceiul de a incepe seriale, de a ma uita ca disperata o saptamana si ceva-doua la ele, si dupa le dau in uitare...uitare, adica atunci cand imi amintesc , dupa vreo 3-4 luni, mai vizionez 1-2 episoade. Asa s-a intamplat cu Two and a Half Men, How I Met Your Mother, si altele.
     Cam atat si cu postarea de azi....but I'll be back. 






     In pauza, unele se machiaza, altele fac poze, trimit mesaje, ies prin curtea scolii...iar noi mancam.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu