vineri, 12 aprilie 2013

Mich and trips

     Sunt si eu pe drum de jumatate de ora si semnalul meu e intr-o usoara scadere. Cu toate acestea, m-am gandit sa scriu ceva...Eu nu sunt genul de persoana care e innebunita dupa excursii, calatorii, drumetii.  Mai bine-i acasa...dar cum nu pot lua casa cu mine, incerc sa ma fac cat mai comoda. Castile in urechi, date la maxim ( btw,  "My songs know what you did in the dark"  e cel mai sassy titlu pentru o melodie....da, sassy, cuz' sexy become too mainstream), bateria full, tolanita pe bancheta din spate, obisnuindu-ma cu starea de amorteala in care intru. Mai vezi si chestii interesante pe drum, cum ar fi o jumatate dintr-un caine pe mijlocul soselii,  cealalta parte la 25 metri distanta...o masina care depaseste o masina care depaseste (OK, asta n-am vazut, dar ar fi epic).



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu