marți, 9 iulie 2013

Mich

      Zilele astea am dat o geana pe la primele postari ale blogului si am realizat ca nu am scris niciodata ceva mai detaliat despre mine. Astfel, timp de opt luni, am continuat activitatea, sa zicem in mod incognito, desi prin tot ceea ce am postat, prin temele abordate si pozele atasate, ma conturez destul de bine.
      

Asa, deci sa incep: Eu's Mihaela...




Iar colegii, dupa prima ora de franceza, imi spuneau Michelle...




Dar din cauza lenii s-a transfromat in Mich...




M-am nascut in '97 toamna si sunt scorpion...




Am ochii albastri si par lung, saten...






Recunosc ca nu sunt "snur" si sunt cam mica de inaltime...





Nu prea le am cu tehnologia, asa ca de fiecare data cand am probleme (uneori sunt chiar banale ) cu telefonul, televizorul, laptopul &co.  imi innebunesc prietenele cu intrebari...




Imi place sa rad din orice...




Uneori imi vine sa plang fara motiv...




Ma enervez din lucruri marunte si incep sa ma manifest ca o nebuna...



Dupa care ma calmez...



Si realizez ce penibil am reactionat...




Apoi ma comport ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat...




Sunt sadica...



I think a lot in a dirty way...



Cu toate astea, eu zic ca's prietenoasa...


Cele mai bune prietene fiind Chuck, Googga si Blq...

Ador muzica rock...




Daca cineva imi face ceva, nu las Karma sa se ocupe de treburile mele neterminate...



Conceptul dupa care ma ghidez este cel al lui Eminem: "I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that." ...




Am o mega obsesie cu Supernatural...




Mai ales cu personajele/actorii...



Am o slabiciune pentru puii de gaina, sunt asa ododododo...




Nu pot sa adorm decat daca sunt invelita pana-n gat, si daca am o perna tare...




Nu pot sa inghit pastilele cu tot cu carcasa aia de plastic...



Imi place sa citesc, dar depinde ce anume...



Mi-e frica de paianjeni...



Me gusta pufoseniile...




Unul dintre desenele mele preferate este Ed, Edd 'n' Eddy...




Ma fascineaza tot ce tine de necunoscut...


     
     Si cam atat despre mine. Ma bucur ca exista oameni care ma accepta exact asa cum sunt, care mi-au fost  alaturi si care nu mi-au cerut niciodata sa ma schimb. See ya!

6 comentarii: