vineri, 19 iulie 2013

Happy B-day Jared!

Daca nu v-ati dat seama din titlu (ceea ce ar fi cam grav), astazi este ziua lui Jared Padalecki, si cum este unul dintre personajele principale din Supernatural, era imposibil sa ratez ocazia de a scrie ceva p-aici.
Deci cum spuneam...Jared, nascut pe 19 iulie '82, este un actor american, care s-a apucat de toata treaba asta cu actoria in '99, debutand cu filmul "A Little Inside". Cand am inceput Supernaturalul, tipul mi se parea cunoscut de undeva, si anume din "Gilmore Girls" si "Friday, the 13th" (oribil film, btw). Toate astea mi-au fost de-ajuns sa sustin ca Jared se pricepe la ceea ce face. By the way, numele lui mijlociu e Tristan.
Ce ar mai fi de adaugat? Padalecki e casatorit cu una dintre fostele sale colege din Supernatural, Genevieve, si au un baietel de un an si cateva luni, pe nume Thomas Colton...hmmm, COLTon (Coincedence? I think not!).
Se subintelege de la sine ca tumblr-ul, si mai ales dashboard-ul meu sunt pline de urari, de gif-uri si de poze cu Jared. Ma gandisem zilele trecute sa postez ceva pe tumblr cu ocazia zilei celui care il interpreteaza pe Sam (ca sa nu dau doar reblog ca disperata), dar apoi a intervenit vesnicul "Meh", si tot la reblog am ajuns.
Happy Birthday Jared! Permite-mi sa-ti spun ca tu esti unul dintre actorii care imbatraneste ca vinu' : cu cat trece timpul, cu atat sunteti mai buni :) 





























2 comentarii: