joi, 4 iulie 2013

Happy B-day 'Murica!

     Ca sa fiu sincera, pot spune ca nu prea eram dornica sa scriu ceva legat de 4 iulie, dar brusc, dorinta s-a aprins cand am stiudiat un  paragraf, facand aluzie la USA. Cum am terminat Wuthering Heights, m-am apucat de Salem's Lot. Si chiar daca am citit putin peste 100 de pagini, afirm ca e geniala. Dar, meh, eu sunt si asa o fire mai ciudatica. Revenind, practic asta-i fragmentu' de care am palavragit mai sus:

" Orasul si-a capatat numele straniu ca rezultat al unei intamplari destul de prozaice. Unul din primii locuitori ai regiunii era un fermier aspru si neindemnatic, pe nume Charles Belknap Tanner. Crestea porci, iar pe una din cele mai mari scroafe o chema Jerusalem. Intr-o zi, la vremea mesei, Jerusalem a scapat din cotet, a fugit in padurea din apropiere si s-a salbaticit. Ani de zile dupa aceasta intamplare, Tanner ii avertiza pe copii sa nu calce pe proprietatea sa, astfel: sprijinit peste poarta, croncanea la ei pe tonuri sinistre: "Feriti-va de terenul lu' Jerusalem, daca nu vreti sa va scoata matele din burta!" Avertismentul a avut efectul scontat, iar numele s-a pastrat. Intamplarea nu dovedeste mare lucru, decat ca in America, pana si un porc poate aspira la nemurire. " 
                                                                                           Salem's Lot,   Stephen King

     Altceva....ce-ar mai putea fi de spus? Thanks America for makin' a lot of epic people, sexy & talented actors, amazing bands, great films, great serials, awesome writers &co. I hope someday I will live in one of your cities!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu