sâmbătă, 1 iunie 2013

~Hapciuuu~

     Imi cam dadea dureri de cap constiinta ca nu am mai dat pe-aici de aproape doua saptamani...adica nu e ca si cum cine stie ce ar fi blogul meu, dar totusi! Am trecut prin cea mai mare lipsa de inspiratie, ceea ce se vede de la o posta. 
     La multi ani copilasi! Sa fiti nebuni, zurlii, veseli si toate cele. Iar acum, un moment de reculegere pentru cei care se cred prea maturi, care si-au ingropat firea copilareasca in fundu' fundului inimii.


     Este prima zi de vara...iar eu sunt muci. Camera mea si asa e putin dezordonata, dar cand sunt racita...well, let's say that everybody avoid it, except for me. Febra, tuse, stranuturi, dureri, vaicareli, ampicilina, olynth, tantum, decasept, servetele, servetele, servetele, apa plata maaaaa! (nu, ca sincer, eu beau minerala). 
     Principala cauza? Banchetul...totally worth it! A fost epic. Nu o sa dau prea multe detalii, dar unele lucruri merita trecute, pe scurt, in revista: unul mai forever alone s-a cumplat cu o tipa chiar prea ok; colegul care niciodata nu s-a ridicat din banca in pauze, care n-a scos o vorba tot anu', n-a stat mai deloc la masa, dansand sau stand de vorba pe-afara; dar bomba serii a fost, fara nici o discutie, aparitia tipului de la noi din clasa, avand doua sprancene in loc de una...genial maa, genial! (in primele secunde nu l-am recunoscut) Muzica a fost cat de cat acceptabila (Doamne, bine ca in ultima vreme am mai schimbat canalul pe MTV si KISSTV, ca altfel, nu as fi stiut o mare parte din melodii). Dar s-a intamplat si inevitabilul, iar DJ-ul a pus cam 15 minute manele, fiind bombardat de cererile insistente a douazeci de persoane. In final, omu' si-a luat revansa din plin: a dat Smells Like Teen Spirit si...Du Hast, bitches! La ultima melodie, nu mi-a mai pasat cine ma privea, asa ca m-am dezlantuit (chit ca mi-am speriat unele prietene).
     Ieri nu am fost in stare de nimic, am stat toata ziua in pat, sperand sa-mi revin cat mai repede. Tocmai am inceput sa constientizez faptul ca mai am doar doua saptamani de stat cu nebunii mei...si cum ei o sa chiuleasca in draci, poate ii mai vad 3-4 zile pe toti, in formula clasica. Nu ai cum sa nu te intristezi macar asa, putin.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu