miercuri, 22 mai 2013

Maybe it's a...ghost?

     Poate m-am inselat eu si chiar am imaginatia la fel de bogata ca atunci cand eram un copil inocent. Poate ca toate lucrurile astea au fost doar o coincidenta. Poate ca mintea mea stresata, obosita si hranita cu Supernatural le-a inventat. Poate...poate ca e o fantomita?
     Cert e ca amintirea acestor intamplari imi da de gandit. Va mai amintiti de simplul pahar Erlenmeyer care isi facea de cap pe masa din laboratorul de chimie? Mda, acela a fost  doar inceputul. Saptamana trecuta eram prin sufragerie, tolanita pe canapea si ma uitam la televizor, cand se schimba brusc canalul. Am crezut ca ma asezasem cu fundu' pe telecomanda, dar ea era cam la 4 metri de mine, pe masa.  Whatever, ma decisesem sa ignor incidentul. Peste doua nopti, in jurul orei 23:30, eram pe intuneric cu laptop-ul pe burta, in pat, si vad cum o lumina se aprinde...dintr-o floare! Adica, ma rog, printre frunzele unei flori. Nu era foarte puternica, iar dupa cateva secunde s-a stins. Primul meu gand a fost ca ochii imi jucau feste. Cand lumina a palpait a doua oara, am sarit din pat si am aprins becu'. Apoi m-am uitat pe geam sa vad daca era ceva de afara...dar in cazul asta, nu s-ar fi aprins doar floarea. Probabil ca exagerez lucrurile, cum fac mereu si, cum am mai zis, poate sunt doar niste coincidente. 
     Si ca sa inchei cu o funny story, astazi Blq a desenat pe spatele  unui scaun pentagrama aia pe care o face Sam, iar noi am si inceput cu ritualul: "Exorcizamus te, omnis immundus spiritus, omnis satanica potestas, omnis incursio infernalis..." si chiar atunci se indrepta cu mare viteza spre bancile noastre...diriginta. Hilar. Radem noi ce radem, si pana la urma terminam de spus toata poezia. Imediat dupa finalizare, au inceput sa se intample chestii ciudate. (curiosii o pot accesa pe Chucky pentru detalii.)
       Hai pa! 



     Si ca tot n-am mai pus o melodie de ceva timp...:
                                       
                                               

2 comentarii:

  1. Micheliiino, nu se intampla nimic daca nu faceam eu pentagrama. E foarte simplu. S-a bagat in seama asociatul meu, if you know what I mean. Data viitoare o fac pe cea de invocare. Muahaha!

    RăspundețiȘtergere
  2. Traiasca fantoma de la 8 E!
    Hai pe aici Michy Mich: http://chucky-world.blogspot.ro/2013/05/versatile-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere