sâmbătă, 18 mai 2013

I'm so ugly, but that's ok 'cause so are you

     Nu luati personal faza cu titlul. Aveam nevoie sa completez rubrica, asa ca am ales un vers din Lithium pentru ca da, this song makes me feel damn good.
     Saptamana asta a fost oribila...si inca este, intrucat si AZI trebuie sa merg la scoala. Adica, macar sa-mi zica direct, sa-mi fac bagaju' si sa ma mut intr-unul dintre tufisurile scolii. Revenind, saptamana asta a fost oribila deoarece:
  • Luni am fost de servici pe scoala si nu a fost atat de relaxant pe cat am crezut. Mai ceva ca la puscarie. Trebuie sa inregistrezi fiecare persoana care calca pe holul cancelariei, notand intr-un registru numele, seria de buletin, scopul vizitei, ora. Plus ca in pauza este un haos total, si trebuie sa alergi ca disperata dintr-un capat in altul. Cand am ajuns acasa, eram obosita ca dupa o saptamana intreaga.
  • A inceput perioada tezelor. Am dat startul joi, cu romana: pe sase numere, fiecare cu norocul lui, subiectele fiind distribuite la intamplare, dar nu existau doi oameni cat de cat apropiati care aveau aceleasi exercitii. Teza a fost un model de test ca pentru examen, iar eu speram ca la prima compunere sa-mi pice argumentare ca textul e pastel/ basm / nuvela, etc. Dar nu, a trebuit sa comentez semnificatia unei poezii de Bacovia si la sfarsit, sa descriu un peisaj marin.
  • Cum am mai spus, trebuie sa merg si azi, sambata, la scoala.
  • Am fost de servici si pe clasa, si cum Chucky m-a lasat balta, am fost singura certata pentru gunoaiele de sub bancile colegilor. Adica wtf, daca lor le place sa traiasca in jeg, lasa-i asa, oricum femeia de servici e platita cu un scop. 
     Cel putin, zilele astea sunt cam singura pe acasa. Mama avea dreptate: am nevoie de mai mult somn. In ultimul an, ora mea medie de stingere, in timpul scolii, era doisprezece. Pana zilele trecute, cand am cedat, si m-am dus in pat de la zece jumatate, dormind cam zece ore pe noapte. 
     In noaptea asta fac maraton la serial. Trebuie sa termin primul sezon! Si cum iar a venit vorba de Supernatural, let's say something more: pe 16 mai a fost sfarsitul sezonului opt, iar majoritatea fanilor erau gen Destiel! Destiel! Destiel!, pentru ca se anuntase ca episodul 23 va cutremura tumblr-ul. Dar nu s-a intamplat Destiel, "doar" o ploaie cu ingeri. So, acum doua zile, pe tabla din clasa, sub data, scria: "No Destiel...yet!", iar cativa dintre colegi au fost intrigati de mesajul necunoscut. La care o tipa: "Nu va mai chinuiti ma sa intelegeti, o fi scris X ceva in tiganeasca."  Si da-i si razi cu Googga pana se suna.
    Cam atat pentru azi...sper sa postez ceva si maine. :)





Un comentariu:

  1. Nu te-am lasat asa balta... Lol, la TV zic de un extract de melc :)) Cat despre tufisuri, pica ideea, cortul e mai bun - m-a trecut si pe mine gandul de vreo 20 de ori.

    RăspundețiȘtergere