joi, 25 decembrie 2014

Cica e Craciunul

Da, da, stiu ca e Craciunul... ma rog, mai mult sau mai putin. Ieri seara aveam mari dubii. Toata lumea pe facebook: "Craciun fericit", poze cu cadouri, poze cu braduti impodobiti, statusuri inspirationale, mesaje cu "Fie ca" etc. Si eu eram ceva de genul "Baaa, am ratat Craciunul?!". Nu stiam nici ce data, nici ce zi e, ca na, doar asa se intampla in vacanta.  Dupa m-am mai linistit afland ca e abia ajunul, m-am pus la vizionat filme cu vara-mea. Baa... baa... How to Train Your Dragon (si 1, si 2)...GENIALE. Absolut geniale. Adica uitati-va numa' ce fatusca adorabila are Toothless. Primul a aparut in 2010, al doilea in 2014 si... si... al treilea apare prin 2017 DE CE?! Ok, nu-mi pasa ca o sa am aproape 20 de ani, dar cand se va difuza in cinema, o sa ma bat cu toti plozii pentru un bilet. Asta e pe principiul "Don't grow up: it's a trap!" 




Aaa, stai asa ca am cam deviat de la subiect. Deci unde ramasesem? Ah, Craciun, nasterea Domnului, alea alea. 

~Glumita time~
Knock knock!
Who's there?
Wee wee!
Wee wee who?!
We weesh you a Merry Christmas ^_^


De cativa ani am ajuns sa ma bucur de Craciun doar pentru ca primesc o amarata de vacanta de doua saptamani. Btw, e tare, taaare frumos cand astepti un nenorocit de mesaj vreo 3 zile... Of Mich y u so stupid. Anyway, ideea e ca de sarbatori sunt 'meh'. Doamne, cred ca acest mirobolant cuvant a fost inventat special pentru mine... e atat de eu. Meh meh meh.



Ieri seara venisera ai mei si, cum nu au mai avut rabdare pana a doua zi, mi-am primit cadourile in avans. E prima data cand mi le-au impachetat in hartie din aia specifica. Probabil ca au vrut sa se rada putin de mine, ca m-am chinuit oleaca sa le desfac. Mda, in fine, nu stiu ce mai aveam de gand sa scriu, dar multumita lui Alex mi-am recapatat buna dispozitie (You the man!) si acum ascult meldia pe care o fredonez de cateva zile. Ba, stiti cat mi-a luat s-o gasesc?! Muuult. Dar de fapt, ea m-a gasit pe mine. Ce sa si fac. 




Asa, mi-am amintit. Deci ce-am primit eu de Craciun: pijamale roz, ihm, uber roz dar pufoase rau... doua parfumuri... o cutie de 'buboane' Merci... un fular jmen... bani... un set cu gel si crema pentru corp... si o bluza jmen neagra numai cu dantela la spate. Si eu care ma intrebam cu ce ma imbrac de revelion.  Well fuck, acum mi-am amintit ca, desi am stabilit unde facem revelionul, eu si colegutii inca nu am pus la punct, sa zicem, detaliile nesemnificative gen mancare, beutura, muzica, bani &shiet. Dar cui ii pasa, avem locatia yey.



Nu stiu ce sa mai zic... Sarbatori fericite, lume! Oricum ne mai auzim zilele astea.
Ciuss.



7 comentarii:

  1. Foarte corect ,poate pe măsură ce crești se duce din spiritul sărbătorilor

    RăspundețiȘtergere
  2. Uuuuiii..."How to train your dragon", credeam ca sunt singura care se mai uita la asa ceva:))..Incearca si "Rise of the guardians"( Jack Frost<3 ), e tot de la Dreamworks

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar o sa ma uit la ele, mersi de recomandare :D God, imi plac asa mult animatiile ^^

      Ștergere
  3. Oh, drăguţa de tine, te-am confundat cu un gremlin când mi-ai zis wee wee =)).

    Crăciun fericit și ţie !

    RăspundețiȘtergere
  4. Haha, foarte tare poza cu ”It's called... getting older. MAKE IT STOP". Oare chiar asta e cauza pentru care ne-am pierdut entuziasmul pe care îl aveam când eram de-o șchioapă? Atunci mă bucurau chiar și fulgii de nea :)).
    Acum mă bucură că avem vacanță și că pot să lenevesc. Ce biiiiine e să lenevești...

    RăspundețiȘtergere