vineri, 13 septembrie 2013

Music'n'Tv

Pe ProTv a inceput o emisiune noua (ma rog, noua pentru mine...nu stiu cata vechime are) care se intituleaza "Patru nunti si-o provocare". Nu le am cu detaliile, intrucat ieri am vazut-o pentru prima data. Ideea e ca se strang patru tipe, fiecare isi face nunta, le invita si pe celelate  trei, primesc note la diverse chestii, iar cei cu scorul cel mai mare pleaca intr-o luna de miere moca. Cum am ajuns sa ma uit? Am trecut intamplator prin sufragerie, unde era mama. Asa ca m-a intrebat daca nu vreau sa stau cu ea si sa ne uitam impreuna la televizor, explicandu-mi printr-o fraza baiul programului.
Le eu: Meh, nu stiu ce sa zic...
Le mama: Haide, cred ca o sa fie amuzant. Azi dau nunta unor gay.
Le eu: *silence* Daca ma gandesc mai bine, si asa n-am nimic de facut...
Trebuie sa recunosc: pentru niste oameni simpli (adica nefaimosi si alea alea) au avut o petrecere beton. Mult mai romantica decat nuntile straight pe care le-am vazut, mult mai dezinvolta, mult mai spectaculoasa. Cam totul a fost in stil american. Gen, au avut ceremonia undeva afara, invitatii stateau pe bancute, si-au spus juraminte d'alea emotionante si la sfarsit s-au pupat. Doua dintre concurente erau oarecum oripilate de ceea ce vad. Well, cred ca nu sunt prea receptive. Noaptea s-a continuat la un restaurant in aer liber, langa un lac, unde au aprins si lampioane. Decorul a fost exceptional: pana si piscina avea lumanarele si floricele (mai tarziu au sarit in ea). A fost bufet suedez, si mi se pare cea mai buna alegere pentru o nunta... adica fiecare mananca ce vrea, cand vrea. Dansul mirilor se vedea ca a fost unul exersat, amandoi erau la patru ace. Ca surprize au fost baletul lui Edi Stancu; Valentin, barman-ul ala de la romanii talentosi, si Loredana (care mai nou, am aflat ca e ambasadoarea gayilor din Romania). La finalul emisiunii, ei au acumulat cele mai multe puncte si au castigat. La aspect, cum ar veni "mireasa" avea parul scurt, ginger cu ochelari, iar mirele parul lung pana la umeri, usor ondulat, inalt. Ii apreciez pentru ca au avut curajul sa apara la tv, sa zica fara nici o jena "Da ba, sunt gay", fara sa le pese de controversele si discutiile pe care le-au starnit cand poporul a vazut emisiunea.
Ca sa inchei subiectul, pot spune ca dragostea nu tine cont de nimic...doar oamenii fac asta.

Azi, pe langa faptul ca e vineri 13, si o sa avem toti ghinion, si o sa calcam toti pe coji de banane, si o sa fim toti cu roatili in sus, azi este ziua unui om extrem de important in lumea metalului. Happy Birthday Dave fucking Mustaine. O sa combin ceva vorbe despre Dave cu Music on Friday (pentru ca da, sa fac trei postari diferite despre gay, Mustaine si muzica vinerea in aceeasi zi mi se pare awkward).
Deci, Dave a fost initial chitaristul formatiei Metallica, numai ca tipii i-au facut vant din cauza problemelor pe care le crea. Il consider un model, pentru ca nu a renuntat, nu era genul "Am fost concediat, viata mea s-a sfarsit, o sa mor sub un pod".  Perseverenta si ambitia sunt uneori cheile in viata si se pare ca au fost si prin buzunarul lui Dave. Ca atare, in '83 a luat nastere Megadeth. Ca o ironie a sortii,  formatia a ajuns in The Big Four, alaturi de Anthrax, Slayes si -Oh,- Metallica. Iar oamenii se intreaba : "Coca-Cola sau Pepsi? Twixul stang sau Twixul drept? Metallica sau Megadeth?" Ziua cand Mustaine a parasit Metallica, a fost mai mult ca sigur un plus pentru metal. Daca ar fi fost in continuare chitaristul lor, ar fi lipsit lumea de un band legendar, fara sa mai vorbim de vocea lui speciala, deoarece nu cred ca James l-ar fi lasat sa cante vocal foarte mult. Eu chiar nu pot sa aleg intre cele doua formatii, dar na...cu cat mai multe, cu-atat mai bine (dar hmm, partea asta poate fi discutabila).


 


You take a mortal man,
And put him in control
Watch him become a god,
Watch peoples heads a'roll
A'roll...

Just like the Pied Piper
Led rats through the streets
We dance like marionettes,
Swaying to the Symphony...
Of Destruction

Acting like a robot,
It's metal brain corrodes.
You try to take it's pulse,
Before the head explodes.
Explodes...

Just like the Pied Piper
Led rats through the streets
We dance like marionettes,
Swaying to the Symphony...
Of Destruction

The earth starts to rumble
World powers fall
A'warring for the heavens,
A peaceful man stands tall
Tall...

Just like the Pied Piper
Led rats through the streets
We dance like marionettes,
Swaying to the Symphony...

Just like the Pied Piper
Led rats through the streets
We dance like marionettes,
Swaying to the Symphony...
Swaying to the Symphony...
Of Destruction



2 comentarii:

  1. Si Stefi s-a uitat la emisiunea aia, surprinzator, cu tata. Ma rog, mama e aia incuiata, asa ca nu stiu de ce ma mira. Si vine handicapata la mine si imi zice ca au fost doi tipi care s-au castorit. Prima mea reactie a fost "awww". Da' e legala la noi? Nu sunt prea bine informata din punctul asta de vedere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In tarisoara noastra nu se permite casatoria gay. Dar ceremonia a fost facuta de o tipa din America (au spus despre ea ca nu stiu ce sustinatoare, sau ambasadoare a gayilor este...ceva important, oricum) citind niste chestii d'alea in engleza. Cum nu a fost nimic spus in romana, cred ca toata faza asta a fost legala :))

      Ștergere