sâmbătă, 2 martie 2013

Primavara

     *Si ca sa fac pe Captain Obvious*: A sosit primavara...yay! 
     Prima zi de martie a venit cu o caldura neasteptata si cu mult soare, genul de zi in care orice dependent de calculator ar iesi pe-afara. Si totusi, am mers la scoala, unde a trebuit sa-mi mentin in permanenta zambetul si sa infrunt urarile de fericire. Pentru ca primavara se intampla minuni, am ajuns si noi o data la fara un sfert, pregatite sa aruncam cu martisoare, flori si pupici in toate partile. Ce m-a enervat la culme si m-a facut sa bomban o injuratura: un coleg nu a adus martisoare pentru nici o fata (nici o problema!), motivand ca nu meritam .(Buuuuuuurn, you...jerk!) 
     Cu toata aceasta atmosfera euforica, am dat test la geometrie. Yay, cel mai smecher cado...NU!  Traiasca sexy piramidele triunghiulare! Ce s-ar face omenirea fara ele? In rest, programul a fost unul relaxant, plin de susoteli si conversatii.
     Asta cred ca e primul weekend din semestru in care am putut lenevi in voie. Si cum sa sarbatoresc evenimentul? Somn, somn, somn , somn, somn, somn, somn! As fi iesit sa ma plimb, dar le troll vreme s-a gandit ca cerul sa fie plin de nori asemanatori cu cei de ploaie.

     PS: Unele dintre cele mai smechere martisoare primite au fost: colierul cu mustati de la Chucky (stii ca te iubesc) si bratara cu pietre curcubeu de la Googga ( dupa o faimoasa bishtuitoare -Blq- " Astea zici ca-s pietrele de pe mormantu' unicornului" )
     
     Dupa cum v-am obisnuit cu o poza la finalul fiecarei postari...here, take it : 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu