sâmbătă, 23 martie 2013

My Chemical Romance Broke up

    "Sunt cu tine si te sustin, Mich. Respira adanc. E legat de Gerard. Lasa orice lichid din mana si tine bine telefonul.  My Chemical Romance s-au despartit."
     Speram ca ziua asta o sa fie una frumoasa. Weekend, soare, relaxare, asta pana cand am citit mesajul de mai sus. I'm fucking speechless. Poate unii o sa creada un lucru stupid ca imi vine sa plang "din atata lucru" (si ca plang, defapt), dar asa se intampla cand tii prea mult la ceva. Chiar ieri imi programam postarea cu "30 Day MCR Challenge", revazand momente peste momente, si astazi...Imi doream asa mult sa vina macar o data in Romania sau intr-o tara vecina, cred ca as fi fost unul dintre cei mai fericiti oameni, si astazi...
    My Chemical Romance s-au despartit....s-au despartit s-au despartit s-au despartit s-au despartit s-au despartit s-au despartit s-au despartit s-au despartit s-au despartit s-au despartit s-au despartit s-au despartit s-au despartit s-au despartit s-au despartit s-au despartit s-au despartit s-au despartit s-au despartit.


        "Being in this band for the past 12 years has been a true blessing. We've gotten to go places we never knew we would. We've been able to see and experience things we never imagined possible. We've shared the stage with people we admire, people we look up to, and best of all, our friends. And now, like all great things, it has come time for it to end. Thanks for all of your support, and for being part of the adventure."
        Care dracu' a fost cauza?!  "And now, like all great things, it has come time for it to end." No, Gee, THIS WILL NEVER END!  Tot caut surse, articole, si din ce in ce citesc mai mult, sunt ceva de genul: "Nu ma cautati, ma duc sa plang in coltul unui perete". Nu cred ca poate fi vorba de neinsemnatii aia de hateri, care acum fac winner dance, pentru ca My Chemical Romance nu-si pleaca urechea la oamenii prosti. Da, prosti, pentru ca ne mai si enerveaza prin comentariile lor, ca si cum vestea nu ar fi destul.


        Acum imi vin in minte tot felul de comentarii rautacioase la adresa albumelor lor. Ba ca primele doua sunt emo, ba ca in urmatoarele doua "nu mai sunt ei", ba ca ultimul i-a dezamagit pe multi...Stiti ceva? Fuck you all! Asta era farmecul lor: fiecare album suna diferit intr-un mod genial...astia sunt artisti adevarti, care vor sa aduca mereu ceva nou, sa nu ramana in aceeasi monotonie.
     Amuzant, chiar in Nein! am spus ca o sa fac o mega postare despre trupa mea preferata My Chemical Romance, dar nu m-am gandit niciodata, nici macar nu am indraznit , nu mi-as fi putut imagina ca o sa fie una de genul asta.
   De ce imi pare rau? Formatia asta m-a ajutat enorm prin cantecele impecabile, invatandu-ma sa ma bucur de cum arat, pentru ca sunt frumoasa in felul meu si sa trec peste momentele de singuratate, tristete cu capul sus.
      Ar mai fi o multime de spus, dar chiar nu mai sunt in stare sa scriu...
   Primesc mesaje de la prieteni, si toti ma intreaba: " Esti OK?"...Ironic, I'm not O-FUCKING-KAY.



        
      MCR, you'll always be a part of me! 

























Un comentariu: