sâmbătă, 6 septembrie 2014

Meh


Basically me right now:




O sa va radeti si cu fundu' de mine daca va zic unde am facut desenul, dar avand in vedere calitatea acestuia, mda, cred ca va si prindeti: fucking PAINT... pentru ca eu nu ma pricep sa-mi descarc un program de desenat jmen. Ma rog, si le-am imbinat pe-astea 2 imagini pe piZap ftw. Eu cu tehnologia nu prea ne intelegem. Cum de am ajuns sa fac asta? Imi doream sa postez si nu stiam ce. Nu prea aveam inspiratie sa aberez pe un subiect anume. In plus, mi-am amintit ca o poza face cat o mie de cuvinte. Opera de arta de mai sus reliefeaza starea mea de spirit acum cand a inceput numaratoare inversa. Incepe scoala si eu nu am facut nimic toata vara. Tristut. Nu stiu cand naiba a trecut... pe bune, parca acum 2 zile imi azvarlisem uniforma in fundu' intunecat al dulapului. Amu tre' s-o scot, pentru ca fml, cea noua mi-a devenit larga. Minunat.

Aaa, btw, postarea #90 yay!


11 comentarii:

  1. Happy 90th post! :D
    E chiar reușit desenul. Mie parcă mi se înțepenește mâna atunci când vreau să desenez ceva, orice pe calculator, fie în paint, fie în cel mai sofisticant și recent apărut program de desenat. Soo... yeah, sunt cu desăvârșire lipsită de talent.
    Numărătoarea inversă! La naiba cu el timp care trece atââât de repede -.-

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thankies :3
      La capitolul 'desen', uneori incerc sa schitez o floare si nu-mi iese :)) Adica mnu stiu, depinde si de starea in care te afli. Eu sunt cam imprevizibila din toate punctele de vedere :D
      I know, right?! :'(

      Ștergere
  2. Acusi faci 100!!!
    Si eu ma gandesc intens ce sa scriu... Sper sa-ti vina inspiratia cat mai curand!
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mdap, eu mereu urez bloggerilor bafta la inspiratie, ca stiu ce naspa e cand n-ai :))) Anyway, nu stiu ce sa zic cu 'acusi faci 100'... sa fiu sincera, anul trecut in timpul liceului nu stiu daca am postat mai mult de 10 ori :))), fapt ce sper sa nu se mai repete >.<

      Ștergere
    2. Te inteleg... Eu un an am tras chiulul, sper sa nu mai patim asta.
      Te tuc!

      Ștergere
  3. Din desen inteleg ca te simti ca si cum te-ar batea cineva cu un bat pe umar? Glumesc, hai ca nu-i asa rau la scoala!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahaha, lol :))) You've just made my night :3
      Nu, recunosc, nu e chiar asa rau, dar deoarece m-am acomodat extrem bine cu lenevitul, primele saptamani vor fi naspa X_x

      Ștergere
  4. Ahaha,măcar ai făcut ceva până la urmă.Eu obișnuiam să desenes pe calculator cu tabletă grafică și chestii,până mi s-a stricat PC-ul și acum funcționez cu un amărât de laptop și mă mulțumesc și cu touch-padul.Laptopul nu îmi recunoaște tableta grafică,deci da.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am chinuit putin, asa, totusi sa fac acea caricatura :)) Mnu stiu, parca atunci cand eram mica desenatul in paint era al naibii de usor :3 Pfff, imi aduc aminte cum la 6 ani deschideam calculatorul DOAR ca sa intru in paint =)))

      Ștergere
  5. E chiar fain. Nu as reusi sa fac asa ceva in paint nici daca as sta o zi intreaga:-??.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heeei, ma bucur ca ai trecut pe aici >:D<
      Mda, atunci cand lucrezi in paint nimic nu e sigur: poate sa-ti iasa sau nu poate sa-ti iasa ceva :)))

      Ștergere