joi, 10 aprilie 2014

Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole

**Salut oameni buni la sufletel! Care mai e viata voastra?**

Biiine ca a venit vacanta! Totul incepe sa se mai limpezeasca. Weekend-ul trecut am dormit 20 de fucking ore, iar zilele astea cam doua ore jumate' dupa-amiaza. I mean omfg, n-am mai dormit ziua de nu mai tin minte. Stiti reclama aia la Snickers? (intrebare stupida, normal ca o stiti) E, asa sunt si eu: "Mich, go to bed 'cuz you turn into a crazy depressed bitch when you're tired". 


Bun, dueci saptamana asta e mai cu mot si are si ea un nume "Saptamana Altfel". De fapt, parca nici nu se mai cheama asa, ii ceva mai sofisticat: sa stiu mai multe...o chestie cu invatatu' bla bla bla whateva'. Pe scurt, se freaca menta. Fiind in primul an la liceu, ma asteptam la ceva cat de cat smecher. Dar mnup. Program mai haotic ca asta n-am mai avut, probabil pentru ca doamna diriginta e plecata la nationala cu corectura...siii ciuciu excursie. Pe scurt, o fost cam asa: 

-luni: am stat degeaba doua ore la calculatoare; s-au iscat niste mici conflicte despre care nu vreau sa mai vorbesc; ne-am dus la pompieri; ne-am dus in oras sa mancam- tin post asa ca mi-am luat doar cartofi si suc. Vreme: naspa rau...



-marti: ne-am uitat la un film doua ore; apoi ne-am uitat la alt film si mi s-a facut rau; am mers la Mc (iar mi-am luat cartofi si suc) si am stat la coada un sfert de ora, asta dupa ce am vanat cateva minute bune o masa. Faza funny: un tip si o tipa la o masa, 99% aveau intalnire...vine si se aseaza o baba fix langa ei, pe motiv ca nu gaseste alta banca libera...baba nu mai pleaca+ se uita la ei cum mananca...expresia tipului: priceless!...bonus, duduia se duce la baie si tipul ramane singur cu baba. Vreme: frumos, soare chestii trestii...



-miercuri: viziteaza galeriile de arta...tablourile alea erau smechere, nimic de zis, totusi cam prea traditionale pentru gustul meu...mergi cu 7 colege la festivalul de teatru: f.o.a.r.t.e t.a.r.e! A fost o piesa epica rau, mai pe gustul meu, oarecum macabra, cu fantome, un cosciug, si fum (a.k.a fixativ). Vreme: 25 de grade, cald, soare, primavara alea alea...



-joi: plantat de copaciuei si strans gunoaie...ne adunam la locu' stabilit...domn director ne lasa sa plecam pentru ca ploaie si pentru ca noroi si pentru ca frig...afara era oribil...ca sa-i citez pe fostii colegi: "Asta-i vreme de facut copii"...


-vineri: ma duc la o competitie intre licee...din moment ce majoritatea colegilor vin...100% ma voi distra...trebuie doar sa gasesc loc langa pretenasele mele



Sii, bineinteles ca trebuia sa se intample ceva spre seara care sa ma faca sa-mi pun  "enspe" mii de intrebari, si care, recunosc, sa ma dezamageasca putin... Anyway, zilele astea fac n.e.a.p.a.r.a.t. un comentariu la filmul "Cruel Intentions". Baaa, e prea genial. 

See ya! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu