joi, 14 februarie 2013

Forever Alone Mich

    Deci practic salut!
    Cred ca stiti cu totii ce este astazi: 
  • 14 februarie...joaca Steaua! (yay/neyay, ca nu-s microbista)
  • am lectie deschisa, la care mai mult ca sigur o sa ne facem de ras (yay)
  • este joi, ziua saptamanii care nu-mi place in general  (yay)
  • este Ziua Indr...asta, Forever Alone Day!  (YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY)
    Aparent, numarul oamenilor singuri este mai mare decat al celor cuplati...nimic nou sub soare! Revenind la persoana mea, ma clasez in prima categorie; s-o spun drept, chiar imi place sa fiu alone , deoarece firea mea e mai..ciudatica, si nu am nevoie de nu-stiu-ce manifestari de iubire/afectiune/ din partea lumii. Plus ca, in momentul asta, fix probleme in dragoste imi mai trebuie! E adevarat ca uneori sunt ceva de genul: "Fffffuuuuu, de ce nu ma baga in seama, de ce nu vorbeste cu mine, rawwwwwrr" , dar imi trece repede ....(damn you, hormonilor!)
    Mor de ras cand vad fetite (btw, numai mie imi suna diminutivele pervers? Huh? Huh? Ok...) care isi plang singuratatea pe facebook, catalogandu-si viata inutila. Eu vad mereu partea buna a lucrurilor (bine, doar in 1% din cazuri) : am mai mult timp pentru mine...pentru orice altceva; toata ciocolata e A MEA ; nu dau bani pe cadouri ocazionale care sa reprezinte mici atentii ; nu ma stresez la gandul ca relatia mea e asa, ca nu e ca in filmul pe care l-am vazut vinerea trecuta.
    So, maine este o joi oarecare, scopul principal fiind mereu acelasi: supravietuieste si ziua asta! Tot ce mi-am planificat este sa savurez gustul de ciocolata amaruie  a singuratatii si sa gasesc o comedie romantica la care sa rad cu lacrimi, infasurata in paturica mea moale. YaY! 

   Ps: Dupa cum ati observat, m-am decis sa schimb putin aspectul blogului...mai am cateva idei si sper sa le pun in aplicare cat de curand posibil.



   





 Don't forget that we are forever alone together!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu